Saturday, June 30, 2012

作息有序

有好多創業嘅朋友,經常講要通幾多晚頂,佢地好似覺得通得多頂就等同有幾咁搏殺,有幾咁對得住自己(同埋間公司)。打工嘅朋友,我冇說話好講,有時真係只可以揀通頂或遞信。不過自己搞生意,又要狂通頂,肥黃就唔多認同。


我係一個作息有序嘅人,通常

6:45am起身
7:15am送老婆落樓搭車返工
7:30am左右返回屋企
8:00am左右出門
8:45am或之前返到公司(如果唔駛返大陸)
多數情況下6:30pm前會離開公司
7:15pm左右返到屋企
11pm前會瞓

星期六,日最少有一日留係屋企,會遲d起身,多數8:30am,或午睡,一星期最少跑30分鐘步(我知好少)。公司內大部份同事都少OT,一般都係6:30pm前走人,5 days 工作。

肥黃嘅公司未上軌道,都係處於今年唔知下年事嘅情況,但係我都冇要求自己要通頂。當然唔係肥黃睇得開,亦唔係冇野心,只係經過計算覺得唔值。雖然回到家後會工作,多數星期六,日都會輕量工作,但就生理時鐘黎講,我應該算係健康嘅。

之前睇過明珠台一個節目,講睡眠同生理時鐘,簡單d講係人要瞓,瞓唔夠就欠左身體債,一定要還,可能係要之後瞓返夠,如果一路都瞓唔夠,日後一定會要你一次過瞓返晒佢,而且冇得起身。其實個設計幾公正(雖然未必公平),總之你個身體一日係要瞓8個鐘,你好難長期每日偷到1個鐘黎自己用。

我係做生意嘅,只計 cost and benefit。返去之前講嘅工作問題,通頂嘅人,好多時都會忘記左計一樣野,就係通完頂後條數,可能通完兩晚頂後要瞓返24個鐘,你除返之後其實工作時間一d都冇多到,又或者再俾個借口自己,通完 兩 晚頂,瞓左一日,睇返場下午場先,除時hea多一日先正常做返野。同一個作息有序,每日平均做9個鐘野嘅人,生產力邊個多d我唔敢講,但係就算通兩晚頂係多d,我都肯定唔會多好多,所以我嘅睇法係通頂做野嘅人唔一定等同勤力同高生產力。

如果有得揀,作息有序會比較符合長線做生意模式。

No comments:

Post a Comment